Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Strona główna Gmina Urząd Gminy i Miasta
Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miejska
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Przetargi
Szukanie w serwisie
Regulamin pracy Urzędu
Załatwianie spraw
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Konkursy

Udzielenie w roku 2007 kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 7.855.391 PLN

Data ogłoszenia przetargu: 12.04.2007
Rodzaj przetargu: Przetarg nieograniczony
Zamawiający:

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
ul. Parkowa 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV:  66 13 00 00 - 0 Usługi udzielania kredytu

Określenie przedmiotu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :

Zamówienie dotyczy udzielenia Gminie i Miastu Czerwionka-Leszczyny kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 7.855.391 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Termin spłaty kredytu został określony na lata 2008-2017. Jako źródło spłaty wskazane zostały dochody własne Gminy a jako zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

Główne warunki finansowania i płatności lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących.
Spłata kredytu w 100 ratach, odsetki regulowane miesięcznie.
Spłata kredytu w latach 2008-2017.

Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 25 maja 2007r.
Zakończenie: 30 listopada 2017r.

Opis warunków udziału
w postępowaniu oraz sposobu dokonywania
oceny spełnienia tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj : 

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 
  2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art.23 ust.2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum.

Do oferty powinny zostać dołączone dokumenty wskazane w niżej wymienionym Wykazie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku konsorpcjum do oferty winny być dołączone dokumenty wykazane niżej w Wykazie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
Ocena spełniania ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wskazane w niżej wymienionym Wykazie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 

  1.  Wykonawca winien złożyć następujące zaświadczenia, informacje i oświadczenia: 
    •  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące prawa prowadzenia działalności kredytowej albo w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), 
    • aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych albo w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605), Wymienione w pkt. a, b, c dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    • aktualne (tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu albo w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), 
    • oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWIZ.

Dokumenty wymienione w punkcie 1. a,b,c,d mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zgodnie z przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Specyfikacja warunków zamówienia:  Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7.
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Parkowej 9,44-230 Czerwionka-Leszczyny (sekretariat) w terminie do dnia 4.06.2007 r. do godz. 10.30
Oferty zostaną otwarte w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Dr. Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny w dniu 4.06.2007 r. o godz. 11.00
Termin związania ofertą: 60 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
Wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie przez każdego Wykonawcę przed terminem składania ofert wadium w wysokości 15.000 PLN.
Osoby uprawnione do
poruzumiewania się z Wykonawcami:
  • w zakresie procedury przetargowej:
    1. Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
    2. Bożena Fuks – Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
  • w zakresie merytorycznej części zamówienia:
    1. Teresa Czajka- Skarbnik Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
      tel. 032 429 59 73 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
    2. Małgorzata Bartoszek-Kierownik Referatu Finansowo-Budżetowego
      tel. 032 429 59 31 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku 
Informacje dodatkowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Niniejsze ogłoszenie zostało przekazane w dniu 12.04.2007 r. Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w trybie: przetarg niograniczony na wykonanie zadania pn.: "Udzielenie w roku 2007 kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 7.855.391 PLN"

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006 r. Dz.U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) unieważniam postępowanie przetargowe na zadanie pn.: "Udzielenie w roku 2007 kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 7.855.391 PLN" z powodu wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Justyna Domżoł, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Dr Rostka 7,  44-230 Czerwionka-Leszczyny, tel.: (32) 431 81 05, e-mail: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
Biuletyn redaguje: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, tel.: (0 32) 431 33 55, e-mail: rgim@czerwionka-leszczyny.com.pl
Data wytworzenia: 2007.04.16
Data udostępnienia: 2007.04.16 13:46:44
Liczba odwiedzin strony: 1522 (ostatnie odwiedziny 2024.12.17 20:54:49)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: e-mail   
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Gminy i Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miejska ]
Copyright © 2003-2006 Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny