Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Strona główna Gmina Urząd Gminy i Miasta
Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miejska
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Przetargi
Szukanie w serwisie
Regulamin pracy Urzędu
Załatwianie spraw
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Konkursy

Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce - II etap

Data ogłoszenia przetargu: 06.04.2007
Rodzaj przetargu: Przetarg nieograniczony
Zamawiający:

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
ul. Parkowa 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV:
45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użytecznoci publicznej
445310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej

Określenie zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Ośrodka Zdrowia w Czerwionce – II etap. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres rzeczowy :

  • wymiana stolarki drzwiowej pom. III p. – druga klatka schodowa,
  • montaż drzwi o klasie p.poż. EL 30 i EL 60 – druga klatka schodowa,
  • roboty rozbiórkowe, tynkarskie związane z wymianą drzwi,
  • zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykonanie z płytek gresowych III piętro druga klatka schodowa,
  • wykonanie gładzi gipsowych i roboty malarskie w części pomieszczeń i w drugiej klatce schodowej po stronie prawej,
  • wykonanie wentylacji szybu windy i zabudowa wentylatora kanałowego,
  • zabudowanie kratek nawiewnych w drzwiach wejściowych do pomieszczeń WC spełniających warunek 0,0222 m2 zgodnie z paragrafem 79 ust. 1 R.M.I.
  • wykonanie instalacji wodociągowej p.poż i zabudowa skrzynek hydrantowych
  • wymiana kabli zasilających RTG,
  • wymiana instalacji elektrycznej - klatka schodowa prawa strona,
  • wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, l) wykonanie przegród ogniochronnych kl. odporności El 120
  • uzyskanie pozytywnej opinii dot. użytkowania przebudowanej części Przychodni takich organów państwowych jak: PIP, PSP, Sanepid, Ochrona Środowiska oraz innych wymaganych przepisami prawa.

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z zastosowaniem materiałów dostarczonych przez wykonawcę, które powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, określonych ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją.

Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 15 czerwca 2007r.
Zakończenie: 28 września 2007r.

Opis warunków udziału
w postępowaniu oraz sposobu dokonywania
oceny spełnienia tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP)
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum – wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane, W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty powinny zastać załączone dokumenty wskazane niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1,3,4,5,6 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z póź. zm.)
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  5. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  6. informację z Krajowego Rejestru Karnego o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  7. wykaz ważniejszych wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. Wykaz powinien zawierać dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Zamawiający zastrzega sobie, że należy się wykazać wykonaniem w ciągu okresu jak wyżej łącznie następującymi zadaniami:

  1. minimum jednym zadaniem obejmującym swym zakresem wykonanie robót remontowo budowlanych o wartości równej lub większej niż 80% ceny ofertowej netto dla tej branży w obiektach użyteczności publicznej oraz
  2. minimum jednym zadaniem obejmującym swym zakresem wykonanie instalacji i sygnalizacji przeciwpożarowych o wartości równej lub większej niż 80% ceny ofertowej netto dla tej branży w obiektach użyteczności publicznej.
    Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. Do oferty należy dołączyć referencje na wyżej wymienione zadania lub inne dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie.

8. informację na temat wykazu osób nadzoru wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów. W w/w wymienionym zakresie należy się wykazać osobami z uprawnieniami budowlanymi w następujących specjalnościach: 

  •  konstrukcyjno – budowlanej, 
  •  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
  •  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)

9. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przez upływem okresu ważności polisy wraz z dokumentami potwierdzającymi jej opłacenie.W przypadku ratalnego opłacania jej po odnowieniu należy każdorazowo bez dodatkowego wezwania dostarczyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie.

10. zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na montaż czujek.

Specyfikacja warunków zamówienia:  Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Parkowej 9, 44-230 Czerwionka - Leszczyny (sekretariat) w terminie do dnia 7 maja 2007 do godziny 10:30. Oferty zostaną otwarte w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Dr Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny w dniu 7 maja 2007r. o godz. 11:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryteria wyboru oferty: Cena (koszt) - 95%, gwarancja 5%
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 3.500,00 zł w terminie do dnia 7.05.2007 r. godz. 10.30 
Osoby uprawnione do
poruzumiewania się z Wykonawcami:
  • w zakresie procedury przetargowej:
    1. Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
    2. Bożena Fuks– Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
  • w zakresie merytorycznej części zamówienia:
    1. Benedykt Korus - Inspektor Nadzoru Wydziału Inwestycji i Remontów
      tel. 032 429 59 81 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku 
Informacje dodatkowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w trybie: przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zadania p.n: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce II etap

Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka – Leszczyny informuje o nieważnieniu przetargu na w/w zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zmianami) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Czerwionka-Leszczyny dnia: 7 maja 2007 r.

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Justyna Domżoł, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Dr Rostka 7,  44-230 Czerwionka-Leszczyny, tel.: (32) 431 81 05, e-mail: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
Biuletyn redaguje: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, tel.: (0 32) 431 33 55, e-mail: rgim@czerwionka-leszczyny.com.pl
Data wytworzenia: 2007.05.07
Data udostępnienia: 2007.05.07 15:55:00
Liczba odwiedzin strony: 1818 (ostatnie odwiedziny 2024.12.17 20:55:05)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: e-mail   
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Gminy i Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miejska ]
Copyright © 2003-2006 Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny