|
|
Renowacja Rowu R w Czerwionce-wykonanie dokumentacji projektowej rowu R1 w Czerwionce jako kolektora Ø 1000 Data ogłoszenia przetargu: | 22.03.2007 | Rodzaj przetargu: | Przetarg nieograniczony | Zamawiający: | Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ul. Parkowa 9 44-230 Czerwionka-Leszczyny | Przedmiot zamówienia: | Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: 74232220-2 74232200-6 Określenie zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych : Przedmiotem zamówienia jest dokumentacja projektowa kolektora Ø1000 na odcinku ok 350 m rowu R1 w Czerwionce, który płynie ciekiem otwartym wzdłuż zwału płaskiego byłej kopalni Dębieńsko. Przedmiotowy odcinek został ujęty kolektorem Ø800 – Ø1000 wybudowanym w trudnym, mało stabilnym terenie poprzemysłowym po trasie bezpośrednio sąsiadującej ze zwałem płaskim, który miejscami nakłada się na kolektor. Z tych przyczyn istniejący kolektor jest niedrożny wskutek załamań i rozszczelnień. Pełna drożność kolektora jest niezwykle ważna gdyż w okresie większych opadów deszczu następuje spiętrzenie wód w rowie przed kolektorem co skutkuje zatapianiem budynków mieszkalnych w odległości ok 600 – 800 m w górę cieku. Nowy kolektor należy poprowadzić po nowej trasie odsuwając się od zwału płaskiego. Rozważyć należy również na początkowym odcinku od wlotu do obecnego kolektora, wykonanie rowu otwartego, który daje większe możliwości kontroli stanu technicznego i utrzymania właściwej drożności. Wzdłuż rowu otwartego lub kolektora poza terenem PPHU Gatner (odcinek około 150 m) należy przewidzieć drogę gruntową umożliwiającą dojazd sprzętu do czyszczenia rowu lub studzienek na kolektorze. Z wykonanej na zlecenie Zamawiającego inwentaryzacji wynika, że możliwe jest osiągnięcie na tym odcinku spadku w granicach 2 – 3 promili. Ze względu na specyfikę terenu na którym ma być zaprojektowany kolektor-rów, Zamawiający sugeruje by oferent przed przygotowaniem oferty zapoznał się z warunkami na miejscu. Zakres rzeczowy dokumentacji obejmuje w szczególności: - zakup i aktualizację map objętych opracowaniem,
- uzyskanie wypisów właścicieli działek,
- wykonanie uzgodnienia dokumentacji (ZUD) oraz uzgodnień z właścicielami działek łącznie ze zgodą na wejście w teren,
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji,
- wykonanie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i egzemplarza pod wycenę robót, - inwentaryzacja zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki lub oświadczenie o braku konieczności dokonania wycinki,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- sporządzenie informacji do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub oświadczenia o jego niewymagalności,
- pełnienie nadzoru autorskiego w okresie trzech lat od złożenia dokumentacji.
UWAGA! Zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji w opracowaniu nie wolno określić przyjętych rozwiązań w sposób, który mógłby naruszyć powyższe zasady, tzn. nie wolno odwoływać się do wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Przyjęte rozwiązania techniczne należy określić przy pomocy obiektywnych (standardowych) cech jakościowych i technicznych przy zastosowaniu odpowiednich norm lub innych dostępnych zaleceń, wytycznych, przepisów branżowych itp. tak by rozwiązania były zgodne z przepisami Prawo zamówień publicznych. Jeżeli jednak ze względów projektowych konieczne jest określenie producenta to należy obok jego nazwy dodać informację „lub innego urządzenia (materiału, systemu) o nie gorszym standardzie”. | Termin realizacji zamówienia: | Rozpoczęcie: 2 maja 2007r. Zakończenie: 31 sierpnia 2007r. Uwaga: W przypadku niemożliwości rozpoczęcia realizacji zadania w dniu 2 maja 2007 r. rozpoczęcie nastąpi w terminie późniejszym, z tym że termin zakończenia również ulegnie przesunięciu o ilość dni, o które nastąpi przesunięcie. | Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: | O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP). Do oferty powinny zastać załączone dokumenty wskazane w pkt. 1,2 i 3 niżej wymienionej Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia załączone do ofert, wymienione niżej w informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty - jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zmianami)
- aktualne aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz wykaz wykonanych ważniejszych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie,
Zamawiający zastrzega sobie, że należy wykazać się wykonaniem w okresie jak wyżej minimum dwóch zadań o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o wartości równej lub większej od ceny ofertowej brutto. Za zadanie o charakterze porównywalnym uważa się usługi projektowe w zakresie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Wykaz w/w zadań musi być poparty referencjami na w/w zadanie lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- informację na temat wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia – załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów,
W w/w zakresie należy wykazać się posiadaniem minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
| Specyfikacja warunków zamówienia: | Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7. | Miejsce i termin składania ofert: | Oferty należy składać w terminie do dnia 4 kwietnia 2007 r. godz. 10:30 w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Czerwionka – Leszczyny, 44-230 Czerwionka – Leszczyny, ul. Parkowa 9. Do tego czasu oferta winna być doręczona do sekretariatu Urzędu – adres j.w. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 kwietnia 2007 r. godz. 11:00 w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Gminy i Miasta Czerwionka – Leszczyny, ul. Dr. Rostka 7, 44 – 230 Czerwionka – Leszczyny, parter. | Termin związania ofertą: | 30 dni od daty składania ofert | Kryteria wyboru oferty: | Cena (koszt) - 100% | Wadium: | Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie:jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Orzesko-Knurowskim Banku Spółdzielczym O/ Czerwionka-Leszczyny, Nr 07 8454 1095 2003 0000 0374 0008. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu na konto Zamawiającego. Wadium musi być na koncie Zamawiającego w terminie do 04.04.2007r. do godz. 10.30. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. | Osoby uprawnione do poruzumiewania się z Wykonawcami: | - w zakresie procedury przetargowej:
- Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
- Joanna Szymura – Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
- w zakresie merytorycznej części zamówienia:
- Zygmunt Grzybek- Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów
tel. 032 429 59 80 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku - Marian Kuśka - Inspektor Nadzoru Wydziału Inwestycji i Remontów
tel. 032 429 59 82 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku | Informacje dodatkowe: | Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. | Unieważnienie przetaru Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka – Leszczyny informuje o unieważnieniu przetargu na w/w zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zmianami) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
|