Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Strona główna Gmina Urząd Gminy i Miasta
Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miejska
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Przetargi
Szukanie w serwisie
Regulamin pracy Urzędu
Załatwianie spraw
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Konkursy

Termomodernizacja ze zmianą źródła ogrzewania dla budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 i Gimnazjum Nr 3 w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Furgoła 71

Data ogłoszenia przetargu: 26.01.2007
Rodzaj przetargu: Przetarg nieograniczony
Zamawiający:

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
ul. Parkowa 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Przedmiot zamówienia:

Określenie zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
Zakres zadania termomodernizacyjnego dotyczącego budynku Szkoły Podstawowej nr 4 i Gimnazjum nr 3 w Czerwionce – Leszczynach przy ul. Furgoła 71 obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych w technologii lekko - mokrej, docieplenie stropodachów i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi (naprawa tynków, wymiana obróbek dekarskich, przełożenie instalacji odgromowej), modernizację instalacji c.o. poprzez wymianę zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne oraz adaptację pomieszczenia piwnicy na kotłownię wraz z montażem kotłów c.o. z osprzętem.

Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności:
- demontaż istniejących obróbek blacharskich i wykonanie nowych obróbek z blachy stalowej ocynkowanej ,
- wymianę rynien dachowych na rynny PVC o średnicy 150 mm,
- wymianę rur spustowych na nowe rury z PVC o średnicy 110 mm ,
- odtworzenie instalacji odgromowej dachu,
- odtworzenie instalacji odgromowej ścian - z pręta stalowego ocynkowanego w otulinie z rur z tworzyw sztucznych i bednarki ocynkowanej,
- przełożenie istniejących przewodów instalacji elektrycznej oświetleniowej i sygnalizacyjnej na ścianach zewnętrznych budynku,
- przebudowę zamocowania opraw oświetleniowych przykręcanych , sygnalizatorów alarmu, puszek, przebudowa mocowania przyłącza elektrycznego,
- wykonanie niezbędnych badań i pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej,
- montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych rurowych,
- naprawę istniejących pęknięć tynków,
- docieplenie stropodachu płytami z styropianu laminowanego jednostronnie o grubości styropianu 18 cm,
- wykonanie pokrycia dachowego z dwóch warstw papy termozgrzewalnej,(wierzchnia warstwa gr. 5,2 mm),
- docieplenie ścian w technologii lekko-mokrej z izolacją z styropianu i wyprawą cienko warstwową malowaną farbami elewacyjnymi silikatowymi (występujące w projekcie okładziny z płytek klinkierowych zostały w przedmiarze zastąpione okładziną z tynku mineralnego, pomalowanego w kolorze podanym w projekcie):
a) docieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 12 cm,
b) docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 10 cm - cokół,
- odtworzenie fragmentów nawierzchni rozebranych w związku z robotami ,
- wykonanie opaski żwirowej,
- demontaż istniejących ościeżnic drewnianych: okiennych i drzwiowych ,
- montaż nowych okien PVC dostarczonych w ramach niniejszego zadania przez Wykonawcę,
- montaż podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej malowanej,
- montaż stolarki drzwiowej PCV,
- wykonanie docieplenia konstrukcji dachu wełną grubości 18 cm oraz ścian poddasza wełną gr. 12 cm ( SP nr 4 ),
- wymianę zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne z głowicami,
- próbę szczelności instalacji c.o., z dokonaniem regulacji,
- obniżenie poziomu posadzki o 30 cm ,
- wykonanie otworu montażowego dla kotłów w ścianie zewnętrznej i zamurowanie ( w miejscu wyciągu żużla),
- wykonanie nowych przewodów spalinowych–dymowych ze stali nierdzewnej 2 x DN 350 przy ścianie zewnętrznej gimnazjum,
- zakup i montaż 2 szt. kotłów (2 x 200 kW) ekologicznych z paleniskiem retortowym wyposażonych w podajnik ślimakowy z przykotłowym zasobnikiem węgla np. ECO-PLUS 200 kW firmy HEF Lubliniec, - zakup i montaż niezbędnego osprzętu do instalacji c.o. w kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną (pompy, zawory, manometry, przewody rurowe itp.),
- wymianę podgrzewaczy pojemnościowych poziomych emaliowanych w otulinie z pianki poliuretanowej z podwójną wężownicą, z grzałką elektryczną (230 V) (np. typ SG-W(L)) wraz z niezbędnym osprzętem,
- montaż naczynia przeponowego D80 np. „Reflex”, - wybudowanie ścianki dzielącej pomieszczenie składu węgla od kotłowni z cegły pełnej, otynkowanej 2-stronnie zaprawą cem-wap.,
- wykonanie posadzki betonowej z okładziną z płytek i fundamentu pod kotły,
- wykonanie montażu drzwi p.poż EI-30, zaś do składu opału EI-60,
- montaż instalacji elektrycznej,
- montaż rozdzielni,
- montaż sterowania elektrycznego i instalacji przeciwporażeniowej,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- uzyskanie odbioru kominiarskiego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV 45453000-7 ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE
CPV 45331100-7 INSTALOWANIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA
CPV 45331110-0 INSTALOWANIE KOTŁÓW

Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 6 kwietnia 2007r.
Zakończenie: 20 września 2007r.
Opis warunków udziału
w postępowaniu oraz sposobu dokonywania
oceny spełnienia tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP)
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum – wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane, W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty powinny zastać załączone dokumenty wskazane niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1,3,4,5,6, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,

3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163),

4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
6. informację z Krajowego Rejestru Karnego o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,

7. wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Zamawiający zastrzega sobie, że należy się wykazać wykonaniem w ciągu okresu jak wyżej łącznie następującymi zadaniami:
a)minimum 1 zadaniem o wartości co najmniej 40% ceny ofertowej brutto obejmujące swym zakresem, roboty dociepleniowe ścian w technologii lekko – mokrej;

b)minimum jednego zadania o wartości co najmniej 10% ceny ofertowej brutto obejmujące swym zakresem roboty związane z wykonaniem kotłowni węglowej wraz z instalacją c.o.
i
c)minimum jednym zadaniem o wartości co najmniej 15% ceny ofertowej brutto związanym z wymianą stolarki okiennej.

Uwaga:
Powyższy zakres podany w podpunktach a),b),c) może występować również w jednym lub dwóch zadaniach wg następujących schematów:
1 zadanie: (a+b+c) – łącznie 65% wartości ceny ofertowej brutto
lub
2 zadania =1 zadanie +1 zadanie
(a+b) łącznie 50% wartości ceny ofertowej brutto + (c) łącznie 15% wartości ceny ofertowej brutto
(b+c) łącznie 25% wartości ceny ofertowej brutto + (a) łącznie 40% wartości ceny ofertowej brutto
(a+c) łącznie 55% wartości ceny ofertowej brutto + (b) łącznie 10% wartości ceny ofertowej brutto tzn. dopuszcza się wykonanie wymienionych rodzajów robót w ramach jednego lub dwóch zadań przy zachowaniu łącznej procentowej wartości dla danego rodzaju robót w jednym zadaniu.

Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. Do oferty należy dołączyć referencje na w/w zadania lub dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

8. informację na temat wykazu osób nadzoru, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia – załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów.

W w/w zakresie należy wykazać się posiadaniem minimum jednej osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

9. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przez upływem okresu ważności polisy.

Specyfikacja warunków zamówienia:  Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego przy  ul. Parkowej 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (sekretariat) do dnia 26 lutego 2007r., do godz. 1030.
Oferty zostaną otwarte w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Dr Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny w dniu 26 lutego 2007r. o godz. 1100.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryteria wyboru oferty: Cena (koszt) - 95%
Gwarancja - 5%
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł w termine do dnia 26.02.2007 r. godz. 1030.
Osoby uprawnione do
poruzumiewania się z Wykonawcami:
- w zakresie procedury przetargowej:
1.Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
2. Joanna Szymura – Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
- w zakresie merytorycznej części zamówienia informacji udziela Ireneusz Wróblewski – Inspektor Nadzoru Wydziału Inwestycji i Remontów telefon: 0 32 429 59 84 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
Informacje dodatkowe:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamnicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ninejsze ogłoszenie zsostało przekazane w dniu 26.01.2007 r. Prezesowi UrzęduZamówień Publicznych.


Rozstrzygnięcie przetargu

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Justyna Domżoł, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Dr Rostka 7,  44-230 Czerwionka-Leszczyny, tel.: (32) 431 81 05, e-mail: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
Biuletyn redaguje: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, tel.: (0 32) 431 33 55, e-mail: rgim@czerwionka-leszczyny.com.pl
Data wytworzenia: 2007.03.09
Data udostępnienia: 2007.03.09 15:22:54
Liczba odwiedzin strony: 2152 (ostatnie odwiedziny 2024.12.16 19:46:53)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: e-mail   
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Gminy i Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miejska ]
Copyright © 2003-2006 Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny