|
|
Termomodernizacja ze zmianą źródła ogrzewania dla budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 i Gimnazjum Nr 3 w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Furgoła 71 Data ogłoszenia przetargu: | 26.01.2007 | Rodzaj przetargu: | Przetarg nieograniczony | Zamawiający: | Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ul. Parkowa 9 44-230 Czerwionka-Leszczyny | Przedmiot zamówienia: | Określenie zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych : Zakres zadania termomodernizacyjnego dotyczącego budynku Szkoły Podstawowej nr 4 i Gimnazjum nr 3 w Czerwionce – Leszczynach przy ul. Furgoła 71 obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych w technologii lekko - mokrej, docieplenie stropodachów i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi (naprawa tynków, wymiana obróbek dekarskich, przełożenie instalacji odgromowej), modernizację instalacji c.o. poprzez wymianę zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne oraz adaptację pomieszczenia piwnicy na kotłownię wraz z montażem kotłów c.o. z osprzętem.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: - demontaż istniejących obróbek blacharskich i wykonanie nowych obróbek z blachy stalowej ocynkowanej , - wymianę rynien dachowych na rynny PVC o średnicy 150 mm, - wymianę rur spustowych na nowe rury z PVC o średnicy 110 mm , - odtworzenie instalacji odgromowej dachu, - odtworzenie instalacji odgromowej ścian - z pręta stalowego ocynkowanego w otulinie z rur z tworzyw sztucznych i bednarki ocynkowanej, - przełożenie istniejących przewodów instalacji elektrycznej oświetleniowej i sygnalizacyjnej na ścianach zewnętrznych budynku, - przebudowę zamocowania opraw oświetleniowych przykręcanych , sygnalizatorów alarmu, puszek, przebudowa mocowania przyłącza elektrycznego, - wykonanie niezbędnych badań i pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej, - montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych rurowych, - naprawę istniejących pęknięć tynków, - docieplenie stropodachu płytami z styropianu laminowanego jednostronnie o grubości styropianu 18 cm, - wykonanie pokrycia dachowego z dwóch warstw papy termozgrzewalnej,(wierzchnia warstwa gr. 5,2 mm), - docieplenie ścian w technologii lekko-mokrej z izolacją z styropianu i wyprawą cienko warstwową malowaną farbami elewacyjnymi silikatowymi (występujące w projekcie okładziny z płytek klinkierowych zostały w przedmiarze zastąpione okładziną z tynku mineralnego, pomalowanego w kolorze podanym w projekcie): a) docieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 12 cm, b) docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 10 cm - cokół, - odtworzenie fragmentów nawierzchni rozebranych w związku z robotami , - wykonanie opaski żwirowej, - demontaż istniejących ościeżnic drewnianych: okiennych i drzwiowych , - montaż nowych okien PVC dostarczonych w ramach niniejszego zadania przez Wykonawcę, - montaż podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej malowanej, - montaż stolarki drzwiowej PCV, - wykonanie docieplenia konstrukcji dachu wełną grubości 18 cm oraz ścian poddasza wełną gr. 12 cm ( SP nr 4 ), - wymianę zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne z głowicami, - próbę szczelności instalacji c.o., z dokonaniem regulacji, - obniżenie poziomu posadzki o 30 cm , - wykonanie otworu montażowego dla kotłów w ścianie zewnętrznej i zamurowanie ( w miejscu wyciągu żużla), - wykonanie nowych przewodów spalinowych–dymowych ze stali nierdzewnej 2 x DN 350 przy ścianie zewnętrznej gimnazjum, - zakup i montaż 2 szt. kotłów (2 x 200 kW) ekologicznych z paleniskiem retortowym wyposażonych w podajnik ślimakowy z przykotłowym zasobnikiem węgla np. ECO-PLUS 200 kW firmy HEF Lubliniec, - zakup i montaż niezbędnego osprzętu do instalacji c.o. w kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną (pompy, zawory, manometry, przewody rurowe itp.), - wymianę podgrzewaczy pojemnościowych poziomych emaliowanych w otulinie z pianki poliuretanowej z podwójną wężownicą, z grzałką elektryczną (230 V) (np. typ SG-W(L)) wraz z niezbędnym osprzętem, - montaż naczynia przeponowego D80 np. „Reflex”, - wybudowanie ścianki dzielącej pomieszczenie składu węgla od kotłowni z cegły pełnej, otynkowanej 2-stronnie zaprawą cem-wap., - wykonanie posadzki betonowej z okładziną z płytek i fundamentu pod kotły, - wykonanie montażu drzwi p.poż EI-30, zaś do składu opału EI-60, - montaż instalacji elektrycznej, - montaż rozdzielni, - montaż sterowania elektrycznego i instalacji przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - uzyskanie odbioru kominiarskiego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45453000-7 ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE CPV 45331100-7 INSTALOWANIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA CPV 45331110-0 INSTALOWANIE KOTŁÓW | Termin realizacji zamówienia: | Rozpoczęcie: 6 kwietnia 2007r. Zakończenie: 20 września 2007r. | Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: | O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum – wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane, W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Do oferty powinny zastać załączone dokumenty wskazane niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1,3,4,5,6, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163),
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6. informację z Krajowego Rejestru Karnego o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
7. wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający zastrzega sobie, że należy się wykazać wykonaniem w ciągu okresu jak wyżej łącznie następującymi zadaniami: a)minimum 1 zadaniem o wartości co najmniej 40% ceny ofertowej brutto obejmujące swym zakresem, roboty dociepleniowe ścian w technologii lekko – mokrej; i b)minimum jednego zadania o wartości co najmniej 10% ceny ofertowej brutto obejmujące swym zakresem roboty związane z wykonaniem kotłowni węglowej wraz z instalacją c.o. i c)minimum jednym zadaniem o wartości co najmniej 15% ceny ofertowej brutto związanym z wymianą stolarki okiennej.
Uwaga: Powyższy zakres podany w podpunktach a),b),c) może występować również w jednym lub dwóch zadaniach wg następujących schematów: 1 zadanie: (a+b+c) – łącznie 65% wartości ceny ofertowej brutto lub 2 zadania =1 zadanie +1 zadanie (a+b) łącznie 50% wartości ceny ofertowej brutto + (c) łącznie 15% wartości ceny ofertowej brutto (b+c) łącznie 25% wartości ceny ofertowej brutto + (a) łącznie 40% wartości ceny ofertowej brutto (a+c) łącznie 55% wartości ceny ofertowej brutto + (b) łącznie 10% wartości ceny ofertowej brutto tzn. dopuszcza się wykonanie wymienionych rodzajów robót w ramach jednego lub dwóch zadań przy zachowaniu łącznej procentowej wartości dla danego rodzaju robót w jednym zadaniu.
Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. Do oferty należy dołączyć referencje na w/w zadania lub dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
8. informację na temat wykazu osób nadzoru, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia – załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów.
W w/w zakresie należy wykazać się posiadaniem minimum jednej osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
9. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przez upływem okresu ważności polisy. | Specyfikacja warunków zamówienia: | Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7. | Miejsce i termin składania ofert: | Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego przy ul. Parkowej 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (sekretariat) do dnia 26 lutego 2007r., do godz. 1030. Oferty zostaną otwarte w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Dr Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny w dniu 26 lutego 2007r. o godz. 1100. | Termin związania ofertą: | 30 dni | Kryteria wyboru oferty: | Cena (koszt) - 95% Gwarancja - 5% | Wadium: | Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł w termine do dnia 26.02.2007 r. godz. 1030. | Osoby uprawnione do poruzumiewania się z Wykonawcami: | - w zakresie procedury przetargowej: 1.Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku; 2. Joanna Szymura – Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku; - w zakresie merytorycznej części zamówienia informacji udziela Ireneusz Wróblewski – Inspektor Nadzoru Wydziału Inwestycji i Remontów telefon: 0 32 429 59 84 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. | Informacje dodatkowe: | Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamnicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ninejsze ogłoszenie zsostało przekazane w dniu 26.01.2007 r. Prezesowi UrzęduZamówień Publicznych. | Rozstrzygnięcie przetargu
|