|
|
O G Ł O S Z E N I E o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe w Czerwionce-Leszczynach ogłasza nabór kandydatów do pracy w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Ligonia 5c na stanowisko: R e f e r e n t a d s. k a n c e l a r i i Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: -
wykształcenie średnie -
co najmniej 1 rok stażu na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków -
umiejętność biegłej obsługi oprogramowania Word, Exel -
umiejętność korzystania ze źródeł informacji w tym z Internetu oraz wszelkiego rodzaju publikatorów prawnych -
znajomość Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami, -
znajomość Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) -
znajomość Ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001r. nr 142,poz. 1591 z późniejszymi zmianami) -
znajomość Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) - -
znajomość Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. z 2006r., nr 97, poz. 673) -
znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 16 września 2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. z 2002r., nr 167, poz. 1375) -
zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z przełożonymi -
zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim -
koleżeński stosunek do współpracowników -
umiejętność dobrej komunikacji z petentami. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie spraw kancelaryjnych związanych z korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- prowadzenie rejestru faktur wychodzących i przychodzących
- prowadzenie i kompletowanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów i innych regulacji wewnętrznych
- wysyłanie i odbiór z Poczty korespondencji dotyczącej Zakładu
- prowadzenie druków ścisłego zarachowania (ewidencja i kontrola ich wykorzystania) oraz innych druków będących w posiadaniu Zakładu
- zamawianie literatury fachowej i prowadzenie jej rejestru
- przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz nadawanie faksów
- prowadzenie archiwum zakładowego:
- przyjmowanie akt do archiwum od poszczególnych działów
- prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla archiwum zgodnie z instrukcją archiwalną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt
- prowadzenie kart udostępniania akt
- przekazywanie do Archiwum Państwowego kopii protokołów zdawczo-odbiorczych dotyczących akt „A” (o wartości historycznej)
- brakowanie akt (po upływie okresu przechowywania), sporządzanie protokołów brakowania oraz spisów akt przekazanych ze składanych akt,
- sporządzanie wniosków o wydanie zezwolenia o przekazaniu akt na makulaturę
- przekazywanie akt katergorii „A” do Archiwum Państwowego po okresie przechowywania
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach itp.,
- referencje dotyczące zakończonych okresów pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia oświadczenie kandydata o zatrudnieniu z podaniem stanowiska i stażu pracy
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie albo dokument zawierający dane w tym zakresie,
- kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
- oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. tj. z 2001 r. Nr 101 poz. 836 z późn.zm.),
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych wraz ze zgodą na publikację w BIP danych osobowych.
Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Kandydat na referenta ds. kancelarii” w formie pisemnej należy składać w terminie do dnia 20.03.2007 r pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Ligonia 5c 44-238 Czerwionka-leszczyny, pok. Nr 16 Inne informacje: Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Ligonia 5c w Czerwionce-Leszczynach - zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. tekst jednolity z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami). W BIP upowszechnia się listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informację o wynikach naboru. Lista kandydatów oraz informacja o wynikach naboru zawierać będzie imiona i nazwiska oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 29.03.2007 r godz. 9.00, w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach przy ul.Ligonia 5 c, pokój nr 14. Data ogłoszenia konkursu : 05.03.2007 r. Rozstrzygnięcie konkursu Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko referenta d/s kancelarii została wybrana Pani Monika Szustak zamieszkała w Leszczynach, która uzyskała najlepszy wynik końcowy z testów i rozmowy kwalifikacyjnej.
|