|
|
Zarządzenie nr 0151/152/2005 burmistrza gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny z dnia 28.11.2005 w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji Przetargowej dla wyboru wykonawcy na zadanie: "Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów dla Urzędu Gminy i Miasta Czerwonka-Leszczyny" Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), postanawiam, co następuje: §1 Powołać Komisję Przetargową w składzie: - Tomasz Kostelecki - przewodniczący Komisji Przetargowej,
- Adrian Strzelczyk- sekretarz Komisji Przetargowej,
- Dobrosława Adamczyk - członek Komisji Przetargowej,
dla wyboru wykonawcy na realizację zadania: "Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów dla Urzędu Gminy i Miasta Czerwonka-Leszczyny". §2 - Zobowiązać Komisję Przetargową do:
- przeprowadzenia oceny spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonego w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- badania i oceny ofert,
- przedstawienia mi propozycji wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
- Ustalić następujący zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
- przewodniczący komisji - kieruje i organizuje pracę komisji, sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych, informuje oferentów o wielkości środków finansowych, jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, otwiera oferty, odczytuje treść ofert podając nazwę oferenta oraz jego adres lub siedzibę, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania oraz warunków płatności zawartych w ofertach, podpisuje wszelkie pisma i dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem,
- sekretarz komisji - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych, przygotowuje i prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia,
- członek komisji - sprawdza zgodność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
§3 - Komisja Przetargowa działa zgodnie z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych.
- Dla ważności posiedzenia w pracach komisji musi uczestniczyć, co najmniej połowa jej składu.
- W sprawach organizacyjnych niedotyczących oceny złożonych ofert Komisja Przetargowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów oddanych "za" i "przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Przetargowej.
§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|