|
|
Zarządzenie nr 0151/109/2005 burmistrza gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny z dnia 31.08.2005 w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji Przetargowej dla wyboru wykonawcy usługi: "Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy w roku 2005 w kwocie 2 572 026 PLN" Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 ze zmianami), postanawiam, co następuje: §1 Powołać Komisję Przetargową w składzie: - Teresa Czajka - przewodnicząca Komisji Przetargowej,
- Franciszek Stephan - sekretarz Komisji Przetargowej,
- Małgorzata Bartoszek - członek Komisji Przetargowej,
- Justyna Domżoł - członek Komisji Przetargowej,
dla wyboru wykonawcy usługi: "Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy w roku 2005 w kwocie 2 572 026 PLN". §2 - Zobowiązać Komisję Przetargową do:
- przeprowadzenia oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- badania i oceny ofert,
- przedstawienia mi propozycji wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
- Ustalić następujący zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
- przewodniczący komisji - kieruje i organizuje pracę komisji, sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych, informuje wykonawców o wielkości środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, otwiera oferty, odczytuje treść ofert podając nazwę wykonawcy oraz jego adres lub siedzibę, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania oraz warunków płatności zawartych w ofertach, podpisuje wszelkie pisma i dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem,
- sekretarz komisji - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych, przygotowuje i prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia,
- członek komisji przetargowej - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych.
§3 - Komisja przetargowa działa zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.
- Dla ważności posiedzenia w pracach komisji musi uczestniczyć co najmniej połowa jej składu.
- W sprawach organizacyjnych niedotyczących oceny złożonych ofert Komisja Przetargowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów oddanych "za" i "przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Przetargowej.
§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|