|
|
Zarządzenie nr 0151/66/2005 burmistrza gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny z dnia 7.06.2005 w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji Przetargowej dla wyboru wykonawcy na zadanie: "Likwidacja ogrzewania piecowego w dzielnicy Leszczyny" Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004 r. z późn. zm.), postanawiam, co następuje: §1 Powołać Komisję Przetargową w składzie: - Justyna Domżoł - przewodnicząca Komisji Przetargowej,
- Tomasz Radecki - sekretarz Komisji Przetargowej,
- Zygmunt Grzybek - członek Komisji Przetargowej,
- Krystyna Jasiczek - członek Komisji Przetargowej,
- Franciszek Stephan - członek Komisji Przetargowej,
- Irena Woźnica - członek Komisji Przetargowej,
dla wyboru wykonawcy na realizację zadania pt. "Doradztwo finansowe, opracowanie montażu finansowego oraz przygotowanie dokumentacji zapewniającej uzyskanie pomocy finansowej na zadanie pod nazwą "Likwidacja ogrzewania piecowego" w dzielnicy Leszczyny". §2 - Zobowiązać Komisję Przetargową do:
- przeprowadzenia oceny spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonego w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- badania i oceny ofert,
- przedstawienia mi propozycji wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
- Ustalić następujący zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
- przewodniczący komisji - kieruje i organizuje pracę komisji, sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, informuje oferentów o wielkości środków finansowych jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, otwiera oferty, odczytuje treść ofert podając nazwę oferenta oraz jego adres lub siedzibę, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania oraz warunków płatności zawartych w ofertach, podpisuje wszelkie pisma i dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem,
- sekretarz komisji - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, przygotowuje i prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia,
- członek komisji przetargowej - sprawdza zgodność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych.
§3 - Komisja przetargowa działa zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.
- Dla ważności posiedzenia w pracach komisji musi uczestniczyć, co najmniej połowa jej składu.
- W sprawach organizacyjnych niedotyczących oceny złożonych ofert Komisja Przetargowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów oddanych "za" i "przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Przetargowej.
§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|