|
|
Zarządzenie nr 0151/125/2004 burmistrza gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny z dnia 15.10.2004 w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji Przetargowej dla wyboru wykonawców na zadania: "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Gimnazjum w Bełku (nr B2-75-0063)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Książenicach (nr B2-75-0130)", "Wyposażenie klasy zerowej w Szkole Podstawowej w Książenicach (nr B2-75-0131)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Bełku (nr B2-75-0133)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Szczejkowicach (nr B2-75-0135)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Przegędzy (nr B2-75-0160)", "Wyposażenie klasy zerowej w Szkole Podstawowej w Przegędzy (nr B2-75-0161)" Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 113 z 2004 roku), postanawiam, co następuje: §1 Powołać Komisję Przetargową w składzie: - Ewa Kluczniok - przewodniczący Komisji Przetargowej,
- Danuta Trela - sekretarz Komisji Przetargowej,
- Mirosława Piecha - członek Komisji Przetargowej,
- Danuta Zieleźna - członek Komisji Przetargowej,
- Ewa Tkocz - członek Komisji Przetargowej,
- Grażyna Fojcik - członek Komisji Przetargowej,
- Anna Jaksik - członek Komisji Przetargowej,
dla wyboru wykonawców na realizację zadania: "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Gimnazjum w Bełku (nr B2-75-0063)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Książenicach (nr B2-75-0130)", "Wyposażenie klasy zerowej w Szkole Podstawowej w Książenicach (nr B2-75-0131)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Bełku (nr B2-75-0133)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Szczejkowicach (nr B2-75-0135)", "Wyposażenie świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej w Przegędzy (nr B2-75-0160)", "Wyposażenie klasy zerowej w Szkole Podstawowej w Przegędzy (nr B2-75-0161)" w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich, realizowanego przez gminę i miasto Czerwionka-Leszczyny. §2 - Zobowiązać Komisję Przetargową do:
- przeprowadzenia oceny spełnienia przez oferentów warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- badania i oceny ofert,
- przedstawienia mi propozycji wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
- Ustalić następujący zakres obowiązków członków komisji przetargowej:
- przewodniczący komisji - kieruje i organizuje pracę komisji, sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, informuje oferentów o wielkości środków finansowych jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, otwiera oferty, odczytuje treść ofert podając nazwę oferenta oraz jego adres lub siedzibę, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania oraz warunków płatności zawartych w ofertach, podpisuje wszelkie pisma i dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem,
- sekretarz komisji - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, przygotowuje i prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia,
- członek komisji przetargowej - sprawdza zgodność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych.
§3 - Komisja przetargowa działa zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.
- Dla ważności posiedzenia w pracach komisji musi uczestniczyć co najmniej połowa jej składu.
- W sprawach organizacyjnych niedotyczących oceny złożonych ofert Komisja Przetargowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów oddanych "za" i "przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Przetargowej.
§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|