|
|
Zarządzenie nr 0151/123/2004 burmistrza gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny z dnia 13.10.2004 w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji Przetargowej dla wyboru wykonawcy na zadanie: "Dowóz uczniów do Specjalnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - "Szkoły Życia" - szkoły specjalnej dla dzieci i młodzieży upośledzonych w Rybniku w okresie od listopada do grudnia 2004 r." Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 113 z 2004 roku), postanawiam, co następuje: §1 Powołać Komisję Przetargową w składzie: - Ewa Kluczniok - przewodniczący Komisji Przetargowej,
- Anna Witała - sekretarz Komisji Przetargowej,
- Justyna Domżoł - członek Komisji Przetargowej,
dla wyboru wykonawcy na realizację zadania: "Dowóz uczniów do Specjalnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego - "Szkoły Życia" - szkoły specjalnej dla dzieci i młodzieży upośledzonych w Rybniku w okresie od listopada do grudnia 2004 r.". §2 - Zobowiązać Komisję Przetargową do:
- przeprowadzenia oceny spełnienia przez oferentów warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- badania i oceny ofert,
- przedstawienia mi propozycji wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
- Ustalić następujący zakres obowiązków członków komisji przetargowej:
- przewodniczący komisji - kieruje i organizuje pracę komisji, sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, informuje oferentów o wielkości środków finansowych jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, otwiera oferty, odczytuje treść ofert podając nazwę oferenta oraz jego adres lub siedzibę, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania oraz warunków płatności zawartych w ofertach, podpisuje wszelkie pisma i dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem,
- sekretarz komisji - sprawdza zgodność i kompletność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych, przygotowuje i prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia,
- członek komisji przetargowej - sprawdza zgodność złożonych ofert z treścią zatwierdzonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ustawą - Prawo zamówień publicznych.
§3 - Komisja przetargowa działa zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.
- Dla ważności posiedzenia w pracach komisji musi uczestniczyć co najmniej połowa jej składu.
- W sprawach organizacyjnych niedotyczących oceny złożonych ofert Komisja Przetargowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów oddanych "za" i "przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Przetargowej.
§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|