|
|
Uchwała nr XXXIV/294/2005 Rady Miejskiej w Czerwionce-Leszczynach z dnia 30.06.2005 w sprawie zmian w programie inwestycyjnym oraz remontów i modernizacji dróg gminnych na lata 2004- 2006 Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 110 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 26.11.1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. nr 15 poz. 148 z późn. zm.), na wniosek burmistrza gminy i miasta, Rada Miejska w Czerwionce-Leszczynach postanawia: §1 W programie inwestycyjnym oraz remontów i modernizacji dróg gminnych na lata 2004-2006 stanowiącym załącznik do uchwały nr XXVII/239/04 Rady Miejskiej w Czerwionce-Leszczynach z dnia 29 grudnia 2004 r. wprowadza się następujące zmiany: - W części pierwszej programu o nazwie: "I WYKAZ INWESTYCJI ZA WYJĄTKIEM REMONTÓW I MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH":
- w dziale 921 rozdział 92109 wprowadza się następujące nowe zadania:
- Modernizacja i doposażenie budynku świetlicy wiejskiej oraz urządzenie terenu w Palowicach:
- w kolumnie 2005/II Etap w pkt. 3 wpisuje się kwotę 25 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w pkt. 3 wpisuje się kwotę 144 000,00 zł.
- Adaptacja pomieszczeń na klub młodzieżowy z Centrum Multimedialnym w Szczejkowicach:
- w kolumnie 2005/II Etap w pkt. 4 wpisuje się kwotę 18 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w pkt. 4 wpisuje się kwotę 55 000,00 zł.
- w dziale 926 rozdział 92604 wprowadza się następujące nowe zadanie:
- Adaptacja pomieszczeń na klub młodzieżowy oraz wykonanie trybun w Bełku:
- w kolumnie 2005/ II Etap w pkt. 3 wpisuje się kwotę 22 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w pkt. 3 wpisuje się kwotę 118 000,00 zł.
- W związku z powyższym dokonuje się zmian jak niżej:
- dział 921 rozdział 92109:
- w kolumnie 2005/II Etap w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 0,00 zł wpisuje się kwotę 43 000,00 zł,
- w kolumnie 2005/II Etap w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 0,00 zł wpisuje się kwotę 43 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 300 000,00 zł wpisuje się kwotę 499 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 300 000,00 zł wpisuje się kwotę 499 000,00 zł,
- w kolumnie Razem w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 380 000,00 zł wpisuje się kwotę 622 000,00 zł,
- w kolumnie Razem w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 380 000,00 zł wpisuje się kwotę 622 000,00 zł.
- dział 926 rozdział 92604:
- w kolumnie 2005/II Etap w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 1 325 000,00 zł wpisuje się kwotę 1 347 000,00 zł,
- w kolumnie 2005/II Etap w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 525 000,00 zł wpisuje się kwotę 547 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 2 350 000,00 zł wpisuje się kwotę 2 468 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 1 350 000,00 zł wpisuje się kwotę 1 468 000,00 zł,
- w kolumnie Razem w podsumowaniu Razem w miejsce kwoty 4 006 606,00 zł wpisuje się kwotę 4 146 606,00 zł,
- w kolumnie Razem w podsumowaniu w tym budżet gminy w miejsce kwoty 2 206 606,00 zł wpisuje się kwotę 2 346 606,00 zł.
- w podsumowaniu:
- w kolumnie 2005/II Etap w pozycji Ogółem w miejsce kwoty 11 035 300,00 zł wpisuje się kwotę 11 100 300,00 zł,
- w kolumnie 2005/II Etap w pozycji w tym budżet gminy w miejsce kwoty 4 753 300,00 zł wpisuje się kwotę 4 818 300,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w pozycji Ogółem w miejsce kwoty 30 143 000,00 zł wpisuje się kwotę 30 460 000,00 zł,
- w kolumnie 2006/III Etap w pozycji w tym budżet gminy w miejsce kwoty 9 244 500,00 zł wpisuje się kwotę 9 561 500,00 zł,
- w kolumnie RAZEM w pozycji Ogółem w miejsce kwoty 45 437 821,00 zł wpisuje się kwotę 45 819 821,00 zł,
- w kolumnie RAZEM w pozycji w tym budżet Gminy w miejsce kwoty 18 026 250,00 zł wpisuje się kwotę 18 408 250,00 zł.
- W części drugiej programu o nazwie "II PROGRAM INWESTYCYJNY REMONTÓW I MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH" dokonuje się zmian jak niżej:
- dział 600 rozdz. 60016:
- w kolumnie 2005/II etap:
- w pkt. 4 w miejsce kwoty 200 000,00 zł wpisuje się kwotę 300 000,00 zł,
- w podsumowaniu "Razem" w miejsce kwoty 516 800,00 zł wpisuje się kwotę 616 800,00 zł.
- w kolumnie 2005/II etap:
- w pkt. 14 w miejsce kwoty 205 000,00 zł wpisuje się kwotę 105 000,00 zł,
- w podsumowaniu "Razem" w miejsce kwoty 506 000,00 zł wpisuje się kwotę 406 000,00 zł.
§2 Wykonanie uchwały powierza się burmistrzowi gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny. §3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|